Heb je ook behoefte aan een proactieve IT-partner die continu waarde toevoegt en je bedrijf verder helpt groeien?
WSB levert ICT-oplossingen en ook als klant sta jij bij ons altijd centraal. Uiteraard zijn er verschillen tussen ons en die andere honderden IT-bedrijven, maar niks vernieuwends zo ver.
Onze projectleider zorgt netjes voor de coördinatie en de planning, zodat het project naar alle tevredenheid binnen tijd en budget wordt afgerond. Ons Support Team helpt je met eventuele storingen en technische vragen en onze Marketeers en Accountmanager houden je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Zo blijft je IT goed werken en kun jij geld blijven verdienen als ondernemer.
Heb je behoefte aan meer? Dan kan :)
Voor een deel van onze klanten is de rol van IT-leverancier voldoende en dat is prima, want daar zijn we al 40 jaar goed in (klanten beoordelen onze Supportafdeling gemiddeld met een 8,7). Al zien we wel duidelijk een verschuiving naar klanten die meer behoefte hebben aan een proactieve IT-partner die continu waarde toevoegt en het bedrijf verder helpt groeien.
Een IT-partner die op strategisch niveau meedenkt, maar ook de medewerkers bij veranderingen betrekt en helpt om alles uit de software te halen. Een IT-partner die waardevolle kennis deelt, maar wel op een menselijke en begrijpelijke manier zonder al te veel eentjes en nulletjes. We noemen dit Customer Success Management. Het is het fundament voor jouw succes en ons onderscheidend vermogen als IT-partner.
In het Nederlands letterlijk het managen van klantsucces. Oke, managen is een Engels woord, maar een echt goed Nederlands woord die de lading dekt, konden we niet vinden. Klaarspelen, besturen, leiden, regelen. Het is het allemaal net niet. Het is eigenlijk ook niet zo belangrijk welk woord we gebruiken. Als maar duidelijk is waar het om gaat: jouw succes.
Customer Success Management is dan ook niet zomaar een add-on boven op onze dienstverlening. Het is veel meer dan dat. Het is zeer nauwe manier van samenwerken. Jullie doelstellingen en ambities leren begrijpen en jullie bedrijf vooruithelpen met de inzet van technologie, kennisdeling, procesoptimalisaties en het trainen en meenemen van jullie medewerkers.
Customer Success Management hebben we in 2 smaken:
1.
Met “Extra Focus” krijg je een IT-jaarplan, op maat gemaakt voor jullie komende projecten en diensten. Dit plan houdt rekening met de nieuwste technologische ontwikkelingen en wordt regelmatig door onze IT-architect herzien en met jou afgestemd om ervoor te zorgen dat je IT-omgeving modern en effectief blijft.
2.
Onze Customer Succes Manager heeft een coördinerende rol en is de operationele verbinder tussen jullie en WSB. Hij is jullie vaste aanspreekpunt en zorgt voor grip en extra focus.
1.
Met “Maximale Focus” gaan we nog een stapje verder. In samenwerking met alle stakeholders binnen jullie organisatie ontwikkelen we een IT-Roadmap waarin we jullie strategische doelen voor de komende jaren uiteenzetten.
2.
We besteden ook extra aandacht aan IT-adoptie en de tevredenheid van de eindgebruikers, waardoor je verzekerd bent van een IT-omgeving die niet alleen voldoet aan de huidige eisen, maar ook toekomstbestendig is en van binnenuit gevoed en gedragen wordt.
3.
Onze Customer Succes Manager heeft naast een coördinerende hier ook een strategische rol en is centraal aanspreekpunt bij escalaties.