ICT beheer uitbesteden
Modern Werken

Je ICT-beheer uitbesteden

IT uitbesteden

Net als je auto heeft ook je ICT-omgeving onderhoud nodig. Honderden klanten hebben hun ICT-beheer al bij ons uitbesteed. Maar wanneer je je ICT-beheer uit hebt besteed, kan het ook een bron van irritatie zijn. Je wordt doorverbonden van de ene naar de andere medewerker en moet vier keer hetzelfde verhaal ophangen. En heb je na veel – heel veel – geduld eindelijk een antwoord, dan nóg moet je maar afwachten of dat het juiste antwoord is.

Wij leveren IT-support zoals we die zelf zouden willen krijgen. Efficiënt en to-the-point.

"Een snel reagerende supportafdeling is voor ons heel belangrijk, omdat dat zich rechtstreeks vertaald in geld. Want hoe efficiënter onze mensen zijn, hoe effectiever ze aan de projecten kunnen werken."

ICT support beheer

Géén 1e, 2e en 3e lijns

Traditioneel zijn de meeste IT-support desks ingericht met een eerste-, tweede- en derdelijnssupport. Weet de eerstelijnsmedewerker het antwoord op jouw vraag of de oplossing voor jouw uitdaging niet, dan word je doorverbonden naar een tweedelijnsmedewerker en pas als die het ook echt niet meer weet, kom je bij de derdelijnsmedewerker terecht. Ondertussen zit je achter je computer duimen te draaien en loopt je werk vertraging op. Dat moest slimmer kunnen, vonden wij.

Op zoek naar meer info over onze Business Central support? Check deze pagina >>

24/7

monitoring en bewaking van jullie IT-omgeving

Verzekerd

van garanties en kwaliteit

Geen zorgen

over updates, beveiliging, etcetera

De beste support

van WSB én Microsoft
ICT beheer uitbesteden

Nooit meer van hot naar her

Iedereen op onze supportdesk moet onze klanten helpen, van A tot Z. Natuurlijk hebben wij ook junior-, medior en seniormedewerkers en doorlopen alle collega’s een leerproces, maar we denken niet in hokjes. Onze klanten worden aan een goed antwoord geholpen en door wie dat is en hoe dat antwoord tot stand komt, dat mag niet ter zake doen.

Natuurlijk kunnen ook wij niet alles in vijf minuten oplossen, maar de verantwoordelijkheid blijft bij de collega die het ticket heeft opgepakt of de telefoon heeft opgenomen. Alleen bij hele complexe problemen kan een ticket worden doorgezet naar een collega die er net even wat meer van weet. Dan word je als klant daarvan op de hoogte gebracht.

Meer weten?

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Maurice.

Beheer & Support team

Lucas van den Bout

Support Engineer

Jerzy van der Plas

Support Engineer

Adaja de Jong

Support Engineer
Ard Dekker

Ard Dekker

Manager Managed Services
Sander krol

Sander Krol

Teamlead Managed Services & Security Officer

Peter Okkema

Service Dispatcher

Benjamin Mehic

Logistiek ICT
Corwin van den Heerik

Corwin van den Heerik

ICT Beheerder

Thomas dos Santos

Stagiair
Gijsbert Luijten

Gijsbert Luijten

ICT Beheerder

Mark Rotteveel

ICT Beheerder

Glenn Ligtenberg

ICT Beheerder
Daan Trumpie

Daan Trumpie

Support Engineer
Bas Wagenmakers

Bas Wagenmakers

Support Engineer

Hans Telimian

Support Engineer

Mathieu Timmermans

Support Engineer

Justin Koorevaar

Support Engineer
Rob Termeer

Rob Termeer

Support Engineer
Stefan van der Poel

Stefan van der Poel

Support Engineer

Gert-Jan van der Stelt

Support Engineer

Vincent Kok

Support Engineer

Joshua van Garderen

Support Engineer
Daniel Severijns

Daniël Severijns

Functioneel ERP Consultant
Hans Dutting

Hans Dutting

ERP Support Engineer / Software Developer