Heb je als Business Central gebruiker vaak wisselende aanspreekpunten bij jullie IT-partner? En heb je eigenlijk wel inspraak in ontwikkeling van software die er in jullie branche echt toe doet? Kortom: mis je een partner die, buiten dat hij jullie ontzorgt (want dat doen ze allemaal), de juiste focus voor jullie heeft, continu met je meedenkt en je echt vooruit helpt?
Dan is D365 Care van WSB de ondersteuning die jullie nodig hebben om de concurrentie voor te blijven.
Met D365 Care krijgen jullie de ondersteuning die bij jullie bedrijf past, zodat je je optimaal kunt focussen.
✔ Support bij problemen
✔ Klantenportaal:
– Melding indienen
– Kennisdatabank met documenten en video’s
– Rapportage over SLA, open tickets, etc.
✔ Software-updates
✔ Telemetrie: pro-actief monitoren van de omgeving en oppakken gesignaleerde issues
Bestede uren worden gefactureerd.
✔ Support bij problemen
✔ Klantenportaal:
– Melding indienen
– Kennisdatabank met documenten en video’s
– Rapportage over SLA, open tickets, etc.
✔ Software-updates
✔ Telemetrie: pro-actief monitoren van de omgeving en oppakken gesignaleerde issues
✔ Bestede uren worden niet gefactureerd, deze zijn inbegrepen in het contract.
✔ Wijzigingsverzoeken uitschrijven
✔ Rapportage: over SLA’s, tickets, wijzigingsverzoeken; maandelijks via e-mail
✔ Applicatiemonitoring: via Kaseya agent