D365 Care
Terug naar het overzicht
Bedrijfsssoftware

D365 Care:
Altijd de juiste aandacht voor jullie bedrijfsprocessen

Support contract Business Central D365 Care

Support Business Cental

Heb je als Dynamics 365 gebruiker vaak wisselende aanspreekpunten bij jullie IT-partner? Mis je inspraak in ontwikkeling van software die er in jullie branche echt toe doet? Kortom: mis je een partner die, buiten dat hij jullie ontzorgt (want dat doen ze allemaal 😉), de juiste focus voor jullie heeft, continu met je meedenkt en je echt vooruit helpt?
Dan is D365 Care van WSB de ondersteuning die jullie nodig hebben om de concurrentie voor te blijven.

Krijg toegang tot onze kennisbank, hulp bij nieuwe softwareversies, een vast aanspreekpunt, innovatiegesprekken en nog veel meer.

Met D365 Care krijgen jullie de ondersteuning die bij jullie bedrijf past, zodat je je optimaal kunt focussen. Hoeveel focus wil je hebben om optimaal te presteren?

Onze D365 Care serviceniveaus


Focus

✔ Je wilt niet te veel meer investeren in applicaties, maar wel up-to-date blijven.

✔ Continuïteit, ondersteuning, en adhoc kennis zijn belangrijk voor jullie.



Extra Focus

✔ Je hebt specifieke wensen want jullie applicatie is onderdeel van je onderscheidend vermogen.

✔ Continuïteit, full service support en transparante samenwerking zijn belangrijk voor jullie.

✔ Je wilt regelmatig jullie proces verder optimaliseren of aan passen naar aanleiding van recente ontwikkelingen.



Maximale Focus

✔ Je opereert in een snelle markt en daarom zijn innovatie en onderscheidend vermogen cruciaal voor het succes van jullie organisatie.

✔ Continuïteit, full service support, transparante samenwerking en training is belangrijk.

✔ Je wenst jullie proces continue te optimaliseren of aan te passen. Voorop lopen in ontwikkelingen is van strategisch belang.


Wat krijg je per serviceniveau

Service niveaus D365 Care support Business Central

Meer weten?

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Maurice.