D365 Care
Bedrijfsssoftware

D365 Care:
Beheer & Support voor Business Central

Support contract Business Central D365 Care

Beheer & Support Business Cental

Heb je als Business Central gebruiker vaak wisselende aanspreekpunten bij jullie IT-partner? En heb je eigenlijk wel inspraak in ontwikkeling van software die er in jullie branche echt toe doet? Kortom: mis je een partner die, buiten dat hij jullie ontzorgt (want dat doen ze allemaal), de juiste focus voor jullie heeft, continu met je meedenkt en je echt vooruit helpt?

Dan is D365 Care van WSB de ondersteuning die jullie nodig hebben om de concurrentie voor te blijven.

Met D365 Care krijgen jullie de ondersteuning die bij jullie bedrijf past, zodat je je optimaal kunt focussen.

D365 Care serviceniveaus


CSM Extra Focus icon

Focus

Support bij problemen
Klantenportaal:
– Melding indienen
– Kennisdatabank met documenten en video’s
– Rapportage over SLA, open tickets, etc.
Software-updates
Telemetrie: pro-actief monitoren van de omgeving en oppakken gesignaleerde issues


Bestede uren worden gefactureerd.

Ik wil meer weten over Focus



CSM Maximale Focus icon

Extra Focus

Support bij problemen
Klantenportaal:
– Melding indienen
– Kennisdatabank met documenten en video’s
– Rapportage over SLA, open tickets, etc.
Software-updates
Telemetrie: pro-actief monitoren van de omgeving en oppakken gesignaleerde issues


✔ Bestede uren worden niet gefactureerd, deze zijn inbegrepen in het contract.
Wijzigingsverzoeken uitschrijven
Rapportage: over SLA’s, tickets, wijzigingsverzoeken; maandelijks via e-mail
Applicatiemonitoring: via Kaseya agent

Ik wil meer weten over Extra Focus



Meer weten

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Vincent.