Als je bij WSB support een ticket indiende, ontving je van ons als het ticket is afgehandeld, een bevestigingsmail met daarin een link naar een survey. De welbekende smileys. In deze survey vroegen wij jou om te beoordelen hoe je geholpen was. Dit deden wij tot nu toe bij ieder ticket en dat is misschien toch een beetje een overkill, daarom gaan we dat vanaf nu anders doen.
We gaan met ingang van maandag 13 maart starten met een nieuw feedback platform van Insocial waarmee wij jouw ervaring als eindgebruiker nog beter kunnen meten en meer inzicht kunnen krijgen in hoe je onze supportondersteuning in de praktijk hebt ervaren. Je ontvangt vanaf nu niet meer bij iedere melding de vraag om ons feedback te geven.
Op het nieuwe platform hebben we dit zo ingericht dat het afhangt van de prioriteit of het type vraag wat gesteld wordt. Daarmee neemt de frequentie af, waarbij wij voor ogen hebben om jullie minder te belasten, maar dat we op het moment als we feedback vragen jij wel de moeite wil nemen om ons van feedback te voorzien. De tool is lekker intuïtief en helemaal in onze huisstijl.
De komende periode gaan we regelmatig toetsen in hoeverre de nieuwe aanpak aansluit bij hoe wij jullie in de praktijk steeds beter willen ontzorgen. We willen je dan ook vragen om ons vooral te blijven beoordelen, zodat we steeds meer én beter inzicht krijgen in wat we voor de toekomst kunnen verbeteren. Zo kunnen wij ons erop blijven focussen om ook jou een steeds betere supportervaring te bieden.