D365 Care
Bedrijfsssoftware

D365 Care:
Beheer & Support voor Business Central

Support contract Business Central D365 Care

Beheer & Support Business Central

Business Central ondersteunt je primaire processen. Het is dus super belangrijk dat je Business Central omgeving stabiel is en dat eventuele problemen snel en vakkundig worden opgelost.

Klinkt logisch, maar wij doen het net effe anders dan veel andere IT-bedrijven. Dat is een bewuste keuze, want wij voegen graag “extra waarde” toe. Dat klinkt nu misschien nog als een hol begrip, maar hieronder wordt snel duidelijk wat we daarmee bedoelen.

D365 Care
Lagere kosten op termijn

D365 Care

We noemen onze Support op Business Central: D365 Care. Met D365 Care maken we transparante afspraken, waarbij het volledig duidelijk is welke dienstverlening je van ons mag verwachten. Én tegen welke kosten, want D365 Care wordt geleverd voor een vast bedrag per maand. Hierdoor weet je altijd waar je aan toe bent.

Met deze aanpak zijn we in staat het beheer en de support van jullie Business Central omgeving stabiel en voorspelbaar te maken en te houden. Hierdoor zullen jouw beheer- en supportkosten op termijn lager uitvallen.

D365 Care serviceniveaus

Maar wat krijg je dan?
Je kunt kiezen uit 2 serviceniveaus:


CSM Extra Focus icon

Focus

Support bij problemen
Klantenportaal:
– Melding indienen
– Kennisdatabank met documenten en video’s
– Rapportage over SLA, open tickets, etc.
Software-updates
Telemetrie: pro-actief monitoren van de omgeving en oppakken gesignaleerde issues


Bestede uren worden gefactureerd.

Ik wil meer weten over Focus



CSM Maximale Focus icon

Extra Focus

Support bij problemen
Klantenportaal:
– Melding indienen
– Kennisdatabank met documenten en video’s
– Rapportage over SLA, open tickets, etc.
Software-updates
Telemetrie: pro-actief monitoren van de omgeving en oppakken gesignaleerde issues


✔ Bestede uren worden niet gefactureerd, deze zijn inbegrepen in het contract.
Wijzigingsverzoeken uitschrijven
Rapportage: over SLA’s, tickets, wijzigingsverzoeken; maandelijks via e-mail
Applicatiemonitoring: via Kaseya agent

Ik wil meer weten over Extra Focus




Daarnaast ben je ongeacht welk serviceniveau je kiest, verzekerd van borging van documentatie en kennis. Uiteraard willen we dat je klant bij ons blijft, maar wil je overstappen naar een andere Microsoft partner, dan kan dit makkelijker door middel van de opgeslagen documentatie over jouw Business Central omgeving.

business central

Extra waarde

We voegen extra waarde toe door middel van, wat wij noemen: Customer Success Management. Kort samengevat betekent dit dat we met je meedenken op strategisch niveau. Want het implementeren en onderhouden van software als Business Central moet goed gebeuren, maar wát je daar als bedrijf mee doet is eigenlijk veel belangrijker.

We hebben voor veel bedrijven de implementatie van hun Business Central omgeving gedaan en weten dat bij veel organisaties winst is te behalen als de bedrijfsprocessen worden verbeterd. En niet minder belangrijk: door het betrekken van je medewerkers en hen te helpen met de software te werken. Alleen dan kunnen ze er het maximale uithalen. En ondanks dat we een voorliefde hebben voor techniek, weten we hoe belangrijk het is om dit op een menselijke en begrijpelijke manier uit te leggen. In Jip en Janneke taal desnoods.

Het gaat erom dat jullie succesvol zijn en wij willen daar graag bij helpen. Dat is goed voor ons (wie verlaat nou een IT-partner die zó goed met je meedenkt?…) en vooral goed voor jullie. Want daar gaat het uiteindelijk om: dat jullie nog succesvoller worden.

Meer weten

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Vincent.