In ons vorige bericht deelden we onze reis naar klantsucces en introduceerden we onze Customer Success Manager, Rob. In de tussentijd hebben we op allerlei manieren feedback ontvangen van u / onze klanten over onze dienstverlening. Erg belangrijk, want we streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren en de samenwerking met onze klanten naar een hoger niveau te tillen. In dit bericht bespreken we hoe de klantfeedback ons heeft geholpen in het verder verfijnen van onze dienstverlening. Dit zijn de belangrijkste punten:
Met het aantrekken van José van Anrooij en Michael Jaggie kunnen we onze klanten weer de kostbare aandacht geven die ze verdienen en proactief met ze meedenken. De nieuwe functie van de Customer Success Manager speelt hierbij ook een belangrijke rol, zodat we meer oog kunnen hebben voor eindgebruikerservaringen en verwachtingen over de samenwerking met onze klanten.
In samenwerking met Insocial, hebben we een platform opgezet voor een efficiënte feedbackverzameling, wat ons helpt in het meten van de klanttevredenheid en het herkennen van verbeterpunten. We meten nu de servicebeleving bij eindgebruikers en de merkbeleving bij onze primaire contactpersonen. Binnenkort wordt het meten van de klantreis hieraan toegevoegd.
We hebben de communicatie tussen de afdelingen verder gestroomlijnd om zeker te stellen dat iedereen op de hoogte is van wat er bij de klant speelt. We zijn benieuwd of jullie dit al in de communicatie en opvolging merken. Laat het ons vooral weten!
Een nieuw initiatief waarbij klantfeedback zichtbaar wordt gemaakt in ons pand, om het bewustzijn rond klanttevredenheid onder onze medewerkers te verhogen.
Vooruitkijkend, hebben we nog een aantal mijlpalen gepland:
1. Het meten van de Customer Experience (CX) bij onze ERP-projecten,
2. een nieuwe Brand Experience survey in november,
3. en vernieuwde rapportages vanaf januari 2024, met een focus op security.
Met laatstgenoemde stap laten we op een eenvoudige manier zien of je beveiliging op orde is. Er is inmiddels een preview beschikbaar. Dus als je geïnteresseerd bent, laat het ons weten! Want we zijn uiteraard ook benieuwd naar jullie feedback.
We nodigen jullie uit om deel te nemen aan de aankomende survey in november. Jullie feedback is de sleutel tot verbetering van onze dienstverlening. Aan jullie. Bovendien maak je kans op een paar stijlvolle Nike Dunk Low schoenen! Die wil je hebben.
Binnenkort zullen we dieper ingaan op de ervaringen rond het meten van CX bij ERP-projecten en de geplande mijlpalen voor 2024 bekijken. Wordt dus vervolgd.