Terug naar het overzicht
Algemeen

Nieuw in ons klantportaal: communicatiematrix

Ard Dekker
Ard Dekker
Geplaatst op 4 maart 2024

Als je IT-problemen hebt, wil je dat die snel opgelost worden. En als je een probleem hebt gemeld, wil je weten of deze is opgepakt.

Maar ook als je geen IT-probleem hebt, maar een aanvraag, zoals het aanmaken van een account voor een nieuwe collega, wil je weten hoe het ervoor staat.

Daarom hebben wij ons klantportaal. Hierin kun je meldingen aanmaken en, afhankelijk of je daarvoor geautoriseerd bent, aanvragen doen, rapportages inzien en nu ook de communicatiematrix voor jullie bedrijf bekijken. Hiermee kun je altijd precies zien wie je waarvoor moet hebben binnen WSB.

Stappen

1. Ga naar onze website https://wsb-solutions.nl/ en klik rechtsboven in op “Support” (dat ben je nu al dus klik hier om naar Support te gaan)

2. Klik daar op de paarse button “Naar klantportaal”

3. Login met de logingegevens die je van ons hebt gekregen. Heb je die nog niet, geef ons dan even een belletje: (0184) 74 44 40 of mail naar support@wsb-solutions.nl.

4. Op de homepagina vind je (als je daartoe gemachtigd bent) de tegel “Communicatie Matrix”:

5. Als je op de tegel klikt, opent de communicatiematrix. Deze is bedoeld om voor jou, als klant, duidelijkheid te scheppen over welke medewerker binnen WSB voor wat verantwoordelijk is en hoe je deze medewerkers kunt bereiken. Met uiteindelijk resultaat dat we je beter kunnen helpen bij vragen, problemen en klachten.

Zoals in stap 4 ook al benoemd, is de communicatiematrix alleen beschikbaar voor gemachtigden. Het kan dus zijn dat je deze tegel niet ziet. Je bent dan niet gemachtigd. Denk je dat je wel gemachtigd zou moeten zijn, geef ons dan even een belletje: (0184) 74 44 40 of mail naar support@wsb-solutions.nl.

Communicatie matrix WSB voorbeeld

Dat extra beetje hulp

We hopen dat deze uitbreiding in het klantportaal jou dat extra beetje hulp geeft waardoor we je nog beter van dienst kunnen zijn. Heb je opmerkingen of suggesties ter verbetering m.b.t. de communicatiematrix of klantportaal in het algemeen, dan horen we dat uiteraard graag.

Meer weten?

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Maurice.