ICT beheer uitbesteden
Modern Werken

Je ICT-beheer uitbesteden

IT uitbesteden

Net als je auto heeft ook je ICT-omgeving onderhoud nodig. Honderden klanten hebben hun ICT-beheer al bij ons uitbesteed. Wanneer je je ICT-beheer aan ons uitbesteed, ben je er altijd van verzekerd dat ons ICT-beheer team voor je klaarstaat. Je ICT-infrastructuur en -systemen worden 24/7 proactief bewaakt en onderhouden, waardoor alles ook buiten de normale werktijden goed blijft draaien.

En heb je ons nodig, dan word je niet keer op keer doorverbonden. Wij leveren IT-support zoals we die zelf zouden willen krijgen: efficiënt en to-the-point.

24/7

monitoring en bewaking van jullie IT-omgeving

Garanties en kwaliteit

wij zijn ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd

Geen zorgen meer

over je continuïteit updates, beveiliging, etcetera

De beste support

van zowel WSB
als van Microsoft
ICT support beheer

Géén 1e, 2e en 3e lijns

Traditioneel zijn de meeste IT-support desks ingericht met een eerste-, tweede- en derdelijnssupport. Weet de eerstelijnsmedewerker het antwoord op jouw vraag of de oplossing voor jouw uitdaging niet, dan word je doorverbonden naar een tweedelijnsmedewerker en pas als die het ook echt niet meer weet, kom je bij de derdelijnsmedewerker terecht. Ondertussen zit je achter je computer duimen te draaien en loopt je werk vertraging op. Dat moest slimmer kunnen, vonden wij.

Op zoek naar meer info over onze Business Central support? Check deze pagina >>
ICT beheer uitbesteden

Nooit meer van hot naar her

Iedereen op onze supportdesk moet onze klanten helpen, van A tot Z. Natuurlijk hebben wij ook junior-, medior en seniormedewerkers en doorlopen alle collega’s een leerproces, maar we denken niet in hokjes. Onze klanten worden aan een goed antwoord geholpen en door wie dat is en hoe dat antwoord tot stand komt, dat mag niet ter zake doen.

Natuurlijk kunnen ook wij niet alles in vijf minuten oplossen, maar de verantwoordelijkheid blijft bij de collega die het ticket heeft opgepakt of de telefoon heeft opgenomen. Alleen bij hele complexe problemen kan een ticket worden doorgezet naar een collega die er net even wat meer van weet. Dan word je als klant daarvan op de hoogte gebracht.

"Een snel reagerende supportafdeling is voor ons heel belangrijk, omdat dat zich rechtstreeks vertaald in geld. Want hoe efficiënter onze mensen zijn, hoe effectiever ze aan de projecten kunnen werken."

Support van Microsoft

Officieel Microsoft Partner

WSB Solutions is officieel Microsoft Partner. Dat word je niet zomaar. Het betekent dat we bij Microsoft bewezen hebben dat we de juiste kennis en ervaring hebben. We hebben gecertificeerde medewerkers en vele implementaties gedaan waarbij we hebben bewezen te voldoen aan aan de hoge eisen van Microsoft.

We zijn niet alleen Microsoft partner, maar ook zogenaamd CSP tier 1 partner. Hierdoor kunnen we bij problemen direct en met voorrang hulp krijgen van Microsoft. Als je ICT bij ons uitbesteed, heb je dus niet alleen de zekerheid van onze gecertificeerde medewerkers, maar ook van extra ondersteuning en advies vanuit Microsoft zelf.

ISO 9001 en 27001 gecertificeerd

Wanneer je je ICT bij ons uitbesteedt, wil je zeker weten dat wij hier goed en veilig mee omgaan. Het is daarom goed om te weten dat wij ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd zijn.

Dankzij deze certificeringen weet je dat we kwaliteitsmanagement (ISO 9001) en informatiebeveiliging (ISO 27001) goed op orde hebben. Besteed je ICT bij ons uit, dan heb je de garantie dat jouw gegevens veilig zijn bij ons.

Meer weten?

Laten we eens kennis maken. Neem contact op met Maurice.

Beheer & Support team

Lucas van den Bout

Support Engineer

Jerzy van der Plas

Support Engineer

Adaja de Jong

Support Engineer
Ard Dekker

Ard Dekker

Manager Managed Services

Sander Krol

Teamlead Managed Services & Security Officer

Peter Okkema

Service Dispatcher

Benjamin Mehic

Logistiek ICT

Corwin van den Heerik

ICT Beheerder

Thomas dos Santos

Stagiair

Gijsbert Luijten

ICT Beheerder

Mark Rotteveel

ICT Beheerder

Glenn Ligtenberg

ICT Beheerder
Daan Trumpie

Daan Trumpie

Support Engineer
Bas Wagenmakers

Bas Wagenmakers

Support Engineer

Hans Telimian

Support Engineer

Mathieu Timmermans

Support Engineer

Justin Koorevaar

Support Engineer
Rob Termeer

Rob Termeer

Support Engineer
Stefan van der Poel

Stefan van der Poel

Support Engineer

Gert-Jan van der Stelt

Support Engineer

Vincent Kok

Support Engineer

Joshua van Garderen

Support Engineer
Daniel Severijns

Daniël Severijns

Functioneel ERP Consultant
Hans Dutting

Hans Dutting

ERP Support Engineer / Software Developer