Net als je auto heeft ook je ICT-omgeving onderhoud nodig. Honderden klanten hebben hun ICT-beheer al bij ons uitbesteed. Wanneer je je ICT-beheer aan ons uitbesteed, ben je er altijd van verzekerd dat ons ICT-beheer team voor je klaarstaat. Je ICT-infrastructuur en -systemen worden 24/7 proactief bewaakt en onderhouden, waardoor alles ook buiten de normale werktijden goed blijft draaien.
En heb je ons nodig, dan word je niet keer op keer doorverbonden. Wij leveren IT-support zoals we die zelf zouden willen krijgen: efficiënt en to-the-point.
Traditioneel zijn de meeste IT-support desks ingericht met een eerste-, tweede- en derdelijnssupport. Weet de eerstelijnsmedewerker het antwoord op jouw vraag of de oplossing voor jouw uitdaging niet, dan word je doorverbonden naar een tweedelijnsmedewerker en pas als die het ook echt niet meer weet, kom je bij de derdelijnsmedewerker terecht. Ondertussen zit je achter je computer duimen te draaien en loopt je werk vertraging op. Dat moest slimmer kunnen, vonden wij.
Iedereen op onze supportdesk moet onze klanten helpen, van A tot Z. Natuurlijk hebben wij ook junior-, medior en seniormedewerkers en doorlopen alle collega’s een leerproces, maar we denken niet in hokjes. Onze klanten worden aan een goed antwoord geholpen en door wie dat is en hoe dat antwoord tot stand komt, dat mag niet ter zake doen.
Natuurlijk kunnen ook wij niet alles in vijf minuten oplossen, maar de verantwoordelijkheid blijft bij de collega die het ticket heeft opgepakt of de telefoon heeft opgenomen. Alleen bij hele complexe problemen kan een ticket worden doorgezet naar een collega die er net even wat meer van weet. Dan word je als klant daarvan op de hoogte gebracht.
WSB Solutions is officieel Microsoft Partner. Dat word je niet zomaar. Het betekent dat we bij Microsoft bewezen hebben dat we de juiste kennis en ervaring hebben. We hebben gecertificeerde medewerkers en vele implementaties gedaan waarbij we hebben bewezen te voldoen aan aan de hoge eisen van Microsoft.
We zijn niet alleen Microsoft partner, maar ook zogenaamd CSP tier 1 partner. Hierdoor kunnen we bij problemen direct en met voorrang hulp krijgen van Microsoft. Als je ICT bij ons uitbesteed, heb je dus niet alleen de zekerheid van onze gecertificeerde medewerkers, maar ook van extra ondersteuning en advies vanuit Microsoft zelf.
Wanneer je je ICT bij ons uitbesteedt, wil je zeker weten dat wij hier goed en veilig mee omgaan. Het is daarom goed om te weten dat wij ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd zijn.
Dankzij deze certificeringen weet je dat we kwaliteitsmanagement (ISO 9001) en informatiebeveiliging (ISO 27001) goed op orde hebben. Besteed je ICT bij ons uit, dan heb je de garantie dat jouw gegevens veilig zijn bij ons.