Een partner die je vooruit helpt
Jouw bedrijf kan niet zonder goede ICT. Want wat zou er gebeuren als je geen internetverbinding hebt en de orders niet kan bevestigen, je software niet goed werkt waardoor je geen inzicht hebt in je voorraad, of als je niet veilig je e-mails kunt versturen? Jij wilt het allemaal gewoon goed geregeld hebben, zodat jij je met je business bezig kunt houden. En als je apparatuur onverhoopt toch hapert, wil je op de juiste Support kunnen rekenen.
Maar het liefst ga je nog een stapje verder en zoek je een IT-partner die pro-actief met je meedenkt. Over hoe je ICT op een strategische manier inzet. Een IT-partner die je helpt met innoveren en helpt je medewerkers om hun software optimaal te gebruiken. Wij helpen je hier graag mee. Niet met eentjes en nulletjes, maar alles in begrijpelijke taal. Onze slogan is niet voor niets: WSB maakt ICT menselijk.
Of je nu je data naar de cloud wilt migreren, wilt overschakelen op een moderne werkplek, je cyber security op orde wilt brengen, je bedrijfsprocessen wilt optimaliseren, of je IT-beheer wilt uitbesteden, wij kunnen je daarbij helpen!
Vanuit ons kantoor in Hardinxveld-Giessendam helpt ons team van 75 collega’s dagelijks meer dan 400 groothandels, bouwbedrijven, productiebedrijven, zorginstellingen, zakelijke dienstverleners en andere mkb-bedrijven in heel Nederland.
We doen dit op basis van Microsoft-technologie. Daar geloven we in. Het is betrouwbaar, innovatief en bovenal werkt het complete ecosysteem met elkaar samen als allemaal bouwstenen. Zo heb je één platform bij één ICT-bedrijf en dus alles onder 1 dak.
Waar moet jouw ICT-partner aan voldoen? Uiteraard zoek je een betrouwbare partij, klantvriendelijk en professioneel. Wat ons betreft allemaal heel belangrijk, maar laten we eerlijk zijn, het zijn randvoorwaarden. Als WSB’ers omschrijven we onszelf vaak als gezellig (heel belangrijk!), maar wat zeggen onze klanten?
Wanneer onze marketeer Leon langsgaat bij klanten voor een interview vraagt hij altijd of hij / zij WSB wilt beschrijven in drie woorden. De meest gehoorde termen zijn persoonlijk, no-nonsense (of een equivalent daarvan zoals ‘doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg’) en meedenken.
En als onze klanten het zeggen, wie zijn wij dan om daar tegenin te gaan?…
"Een snel reagerende supportafdeling is voor ons heel belangrijk, omdat dat zich rechtstreeks vertaald in geld. Want hoe efficiënter onze mensen zijn, hoe effectiever ze aan de projecten kunnen werken."
"Bij de kennismaking werden vragen gesteld als: wat willen jullie en waar zijn jullie naar op zoek? In plaats van verkocht, werd er geluisterd."
“Bij elke verandering moet je je afvragen wat is de impact op de mensen. Zo werkt WSB ook, dat klikt dus.”
"Ik ben zeer enthousiast over de security monitoringsdienst en zal dat ook zeker zeggen wanneer iemand ernaar vraagt."
"Ik ben gewoon heel tevreden. Ik geef jullie een 8."
"Jullie zijn ook met de toekomst bezig en dat is voor Anamet fijn, want we hebben niet alleen iemand nodig die de bestaande situatie beheert, maar die de bestaande situatie verder helpt de toekomst in."
"De samenwerking met WSB bevalt heel erg goed. Al die jaren eigenlijk al."