In december 2016 hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Graag willen we de resultaten van dit onderzoek met u delen.
We zijn erg blij dat de bereikbaarheid van onze supportafdeling (weer) beter wordt gewaardeerd. Dit was een punt van kritiek in het KTO van 2015. Daarop hebben we actie ondernomen en dit blijkt zijn vruchten af te werpen. De gemiddelde score ging van een 7,0 in 2015 via een 7,5 in juli 2016 naar een 7,6 nu.
Als gemiddeld rapportcijfer voor WSB als geheel kregen we een 7,5. Dat net zo hoog als een half jaar geleden. Ook hebben we onze klanten gevraagd of ze ons zouden aanbevelen bij hun relaties. Maar liefst 91% zegt dat ze dat zouden doen.
Naast de tevredenheid hebben we onze klanten ook gevraagd hoe ze WSB Solutions in drie woorden zouden omschrijven. Maar liefst een derde van onze klanten noemt ons ‘deskundig’ of ‘professioneel’. Ook noemen velen ons ‘betrouwbaar’ en ‘oplossingsgericht’. Dat deze woorden bij veel van onze klanten als eerste opkomen als ze aan WSB denken, maakt ons trots. Evenals de velen ‘ga-zo-doors’ in het onvermijdelijke open veld aan het einde van het KTO.
Wat gaan we met deze resultaten doen? Allereerst gaan we verder met het optimaliseren van onze bereikbaarheid. We zijn blij met de verbetering (en u blijkbaar ook) maar we vinden zelf dat het nog beter kan. We gaan dan ook door met de ingezette acties om de bereikbaarheid te verbeteren en hopen zo dat de positieve trend zich voort blijft zetten in de komende jaren.
Daarnaast blijven we investeren in onze kennis om u optimaal te kunnen blijven bedienen en adviseren. Deze kennis gaan we het komend jaar ook geregeld met u delen. Vooral op het gebied van beveiliging zult u veelvuldig van ons horen. Dus tot snel.